Guerlain Insolence EDT

Czy można zachwycać się mieszaniną aromatu owocowej gumy do żucia i lakieru do włosów? Otóż można. Uwielbiam!




Wersję toaletową Guerlain Insolence poznałam wcześniej niż perfumowaną i choć uwielbiam obie, większym sentymentem darzę edt - jest świeższa, dyskretniejsza i tym samym bez porównania bardziej kokieteryjna.  

A wszystko za sprawą tych jakże wdzięcznych fiołków - tak lekkich, surowych i delikatnych. Muskających ciepłe krzaki malin, poziomek i ostrężyn. Tańczących z wiatrem, niesionych na skórkach mandarynek, pływających w miąższu z brzoskwiń. Wieloowocowość tego pachnidła jest zawstydzająco nieskromna. A przy tym tak urocza i słodka. 



Guerlain Insolence bardzo przypomina mi opisywany już kiedyś przeze mnie Lancome Midnight Rose - jest tak samo owocowy, gumowy, elegancki, przebojowy i  zarazem bardzo dziewczęcy. 

Tak mi lekko i błogo gdy siedzę otulona kocem i Guerlain Insolence edt. W tle cicho pobrzmiewa muzyka, obok unosi się aromatyczna para z kubka kawy. Guerlain Insolence edt pozwala mi poczuć się kobieco pomimo bamboszy na stopach. Pozwala zapomnieć na moment o zimie i przerażająco krótkich dniach. Unosi mnie do krainy wspomnień (lub marzeń, jak kto woli) o ciepłych, słonecznych dniach i wieczorach. 

Myślicie, że perfumy Guerlain Insolence są tak bezczelne, jak wskazuje ich nazwa? Czy perfumy w ogóle mogą być bezczelne? Charakteryzować się niebywałym tupetem, obnosić się swoją pewnością siebie? Dzieje się tak pewnie tylko z tymi zapachami, których użyjemy w zatrważającej ilości, lub takimi, o których pisałam w artykule Perfumy z temperamentem. Guerlain Insolence nie należy jednak do tej kategorii zapachów - nie przytłacza, nie bombarduje swą mocą. Jest niczym podmuch lata w samym środku zimy. Jeśli na tym polega jego bezczelność, to proszę o więcej!

Zapach Insolence od Guerlain to twór słodko-przestrzenny, dla niektórych zbyt plastikowy i płaski, dla mnie będący wspaniałą odskocznią od gęstych i zmysłowych słodziaków, którymi tak lubię skraplać się zimową porą. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz