Perfumy męskie na każdą okazję - część II - typ mężczyzny a jego zapach

Na blogu Perfumerii.pl możecie przeczytać część drugą mojego artykułu na temat perfum męskich. Tym razem wyszczególniłam sześć typów mężczyzn i dla każdego przypasowałam konkretne zapachy. Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka :)

Fragment artykułu:
Męskie perfumy dzielą się również na poszczególne kategorie według typów osobowości. Inne zapachy będą pasować do mężczyzny nowoczesnego, który jak nikt zna się na trendach w modzie, inne natomiast wybiorą Panowie uwielbiający klasykę, a jeszcze inne sportowcy CZYTAJ WIĘCEJ..

Miłej lektury! :)

zdjęcie autorstwa Magdaleny Ławniczak pochodzi ze strony www.boysbygirls.co.uk

2 komentarze :

  1. Mój mężczyzna to zdecydowanie typ sportowca - swego czasu uwielbiał świeże Mexxy, Echo Davidoffa, ostatnio lubi jednak odrobinę bardziej intensywne zapachy :) Np. YSL L'Homme Sport - świetne perfumy, które łączą w sobie tę sportową nutę z klasyką, uwielbiam je za ich wszechstronność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię ten zapach, podoba mi sie też jego wersja Intense

      Usuń