RASASI Kun Mukhtalifan Women

Miałam ostatnio okazję spędzić cały dzień w cudownym Krakowie. Pogoda, humor i towarzystwo dopisało, zatem wyjazd można zaliczyć do udanych.

Jednym z miejsc, które postanowiłam odwiedzić była Perfumeria Yasmeen.
Wąchając szereg zapachów ustawionych na półkach, uwagę moją przykuł Rasasi Kun Mukhtalifan - jest po prostu śliczny.





W tej przejrzystej kompozycji zamknięte zostały przede wszystkim akordy owocowe i słodkie. Słodycz jest pełna uroku i jednocześnie lekko gryząca, natomiast owoce podane zostały bardziej jako dekoracyjny dodatek aniżeli pełnowartościowa ingrediencja.

W nutach głowy ukryto nieznaczne ilości dojrzałych brzoskwiń, które szybko zostają wytrącone przez drapiący w gardło, skrystalizowany miód. Im dalej, tym intensywniej wyczuwam uroczą tuberozę i ślad zniewalającej wanilii. Zza roga wychyla się jeszcze nieśmiała gałązka paczuli, ale to by było na tyle. Owszem, jest słodko. Nawet bardzo. Ale Rasasi Kun Mukhtalifan tą słodyczą czaruje i omiata - niezobowiązująco, lekko i radośnie.

Perfumy te wspaniale będą się prezentować na kobiecie mającej poczucie humoru, cieszącej się każdą chwilą i czasem spędzonym we własnym towarzystwie. Takiej, która nieśpiesznie popija kawę, rozkoszując się jej aromatem. Która wsłuchując się w odgłosy natury czuje, że nie potrzebne jej żadne inne rozrywki. 

Anioł Radości autorstwa Eli Mozyro

Kun Mukhtalifan spoglądają na mnie zza różowego flakonika i tak pięknie się uśmiechają. Jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że mogłyby ewentualnie wydzielać swój aromat troszkę wolniej i dłużej. Ogromnym plusem jest jednak cena tego zapachu - za flakon o pojemności 100ml zapłacimy jedyne 130zł. 

Skład perfum:
bergamotka, brzoskwinia, jaśmin, tuberoza, heliotrop, wanilia, paczula, drzewo sandałowe, ambra, piżmo


7 komentarzy :

  1. Ależ się uśmiechnęłam czytając Twoją recenzję...!!!
    Kun Mukhtalifan jest moim największym odkryciem, najbliżej mu do mojego signature. Niby taki prosty i nieskomplikowany, ale pachnąc nim czuję się weselsza. Jest bardzo ciepły i optymistyczny (?).
    Poznałam również dzięki Yasmeen, teraz cieszę się flakonem, który dostałam od męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :) Już kilka razy zauważyłam, że mamy dość podobny gust perfumeryjny, więc nie dziwi mnie, że Kun Mukhtalifan Ci się podoba :)
      A jak jest u Ciebie z trwałością - bo na moje skórze zapach trwa ok. godzinki i niestety umyka

      Usuń
  2. Dziewczyny kochane, czy jest mniejsza wersja czy tylko 100 ml? Bo może wyślę po nie córkę jak ,,ogarnę " temat, och jak ja lubię słodkości na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, to perfumy te występują jedynie w 100ml pojemności.

      Usuń
    2. Dziękuję, będę się rozglądać

      Usuń
  3. W perfumerii internetowej iperfumy.pl jest 100ml/65zł

    OdpowiedzUsuń