Nowości zapachowe w Sephora: Givenchy Dahlia Divin oraz DKNY My NY

Odwiedziłam niedawno perfumerię Sephora i znalazłam dwie nowości, które zasłużyły sobie na moją  pozytywną ocenę.




GIVENCHY Dahlia Divin




Givenhy Dahlia Divin to zapach kwiatowy i elegancki. Zmysłowy, lekki, przyjemny i niesamowicie kobiecy. Co zaskakujące, nie wyróżnia się żadną charakterystyczną nutą - ot, kwiatowy od początku do końca, a mimo tego bardzo pozytywny w odbiorze. Kojarzy mi się z kobietą wchodzącą wieczorową porą do teatru bądź opery. Nie będzie drażnił otoczenia, a pozostawi za nią bardzo elegancki i wytworny ogon.
Na uwagę zasługuje wykonany z ciężkiego szkła flakon oraz subtelna Alicia Keys w roli ambasadorki perfum.

Skład zapachu: 
mirabelka, białe kwiaty, jaśmin, paczula, drewno sandałowe, wetyweria




DKNY My NY





W przypadku najnowszego dzieła marki DKNY spodziewałam się mieszanki nie wartej świeczki. Całkiem miło się jednak zaskoczyłam. Perfumy te wyróżnia przede wszystkim świetna trwałość - ok 6-godzinna. Określiłabym je w kategorii owocowo-wodnej, ponieważ są słodkie, owocowe, radosne, ale jednocześnie rześkie i orzeźwiające. W tle wyczuwam zmysłowy zapach migdałów. Zapach ten nie znajdzie się raczej nigdy w ekstralidze, lecz ma w sobie pewną dozę kokieterii i zalotności, która może się podobać.
W tym wypadku flakon raczej trąci tandetą (a zwłaszcza atomizer), natomiast śliczna, świeża Rita Ora niewątpliwie zasługuje na plusa. 

Skład perfum:
malina, galbanum, różowy pieprz, jaśmin, frezja, korzeń irysa, paczula, wanilia, piżmo, ambra

A Wam jakie perfumy przypadły ostatnio do gustu?

9 komentarzy :

  1. Ja czekam niecierpliwie na nowy zapach Bottega Venetta i nową odsłonę Shalimara, która podobno z pierwowzorem niewiele ma wspólnego, ale i tak jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, na Shalimara również czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Mój New York niezbyt mi przypadły - takie tam owocki, nic specjalnego. Divin z kolei są całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ostatnio spodobał zapach eau my gold - lżejsza wersja Lady Million

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla miłośniczek klasyka Eau My Gold to równie śliczne perfumy - są bardzo podobne.

      Usuń
  4. Dahlia po kilku testach mnie przekonała. Od dwóch dni się zbieram by o niej napisać :)

    Postanowione! Dam MYNY szansę. Przekonałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj szansę, ale cudów się nie spodziewaj - to taki ładny, letni zapaszek :)

      Usuń
  5. Radosne i zalotne...to idealne określenie dla DKNY MYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam my ny w dobrej cenie
    http://allegro.pl/show_item.php?item=5125513498

    OdpowiedzUsuń