News: Armani Si Intense, Fendi Furiosa

Nareszcie zawitało prawdziwe lato! Też się nim tak cieszycie jak ja? Uwielbiam tę porę roku! Co dzień budzę się z uśmiechem na twarzy, ciesząc każdą minutą spędzoną na łonie natury. Kocham dotyk trawy pod gołymi stopami, a na mleczne obłoki mogłabym wpatrywać się godzinami :) W tak gorące dni, wierzcie mi, testowanie perfum to nie najlepszy pomysł. 
Dlatego dziś zapraszam Was na porcję pachnących zapowiedzi!





ARMANI SI INTENSE

Przyznacie, że perfumy Armani Si znalazły grono wielbicielek. Ciekawa jestem, czy jego nowa, głębsza i bogatsza wersja Si Intense również podbije tyle kobiecych serc. W składzie ma znaleźć się mnóstwo wspaniałości, między innymi czarna porzeczka, mandarynka, frezja, róża malinowa, dzięgiel, paczula, wanilia oraz nuty drzewne. Poza tym dostojny, czarny flakon  kusi oko. Już nie mogę się doczekać!

Dla przypomnienia - zostawiam link do recenzji ARMANI SI


FENDI FURIOSA

Twarzą nowego zapachu Fendi została polska aktorka oraz modelka Kasia Smutniak. Piękna ambasadorka, cudny flakon oraz fantastyczny skład nie może nie okazać się hitem! Perfumy swoją premierę będą miały podczas wrześniowego Fashion Week, tak więc musimy uzbroić się w cierpliwość. W składzie miks bergamotki, pieprzu, jasminu, gardenii, ambry, kadzidła oraz drzewa gwajakowego. Będzie zmysłowo!



CK ONE

I na koniec chciałam pokazać Wam świetny spot reklamowy, który ostatnio wpadł mi w oko. Inspiracją do jego stworzenia było wszechobecne "selfie". W spocie chętnie udział wzięły znane osoby. Kogoś rozpoznajecie? :)





7 komentarzy :

  1. Armani Si Intense to będzie mój hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, może okazać się totalnym niewypałem (oby nie) :)

      Usuń
  2. Armani Si moje bóstwo ! Pędzę wąchać nowy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest już dostępny - wczoraj odwiedzałam perfumerie i niestety, nie widziałam

      Usuń
    2. ja też go jeszcze nie widziałam, a jestem ciekawa bardzo

      Usuń
  3. Oj bardzo ciekawa jestem tych zapachów :) Na pewno kupię. Niedawno kupiłam też bardzo ładny zapach na vip-republic.pl - BEYONCE RISE. Zapach jest cudny i jestem zadowolona z obsługi w sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten spot Ck One! Jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń