Rozwiązanie konkursu!!!

Moje Drogie Perfumoholiczki :) Chciałam Wam bardzo podziękować za udział w zabawie! Wasze odpowiedzi były super- niektóre śmieszne, inne nostalgiczne, jednak wszystkie ciekawe i oryginalne. Co do pierwszego miejsca nie miałam wątpliwości, natomiast nad dwoma kolejnymi myślałam dość długo. Oczywiście chciałabym nagrodzić Was wszystkie, nagrody jednak mam tylko trzy. Oto nazwiska zwycięzców:

MIEJSCE I  - DOMINIKA KOWALCZYK
(flakon perfum Ajmal Teenz)

MIEJSCE II - AGATA ZDUNEK
(zestaw próbek Ajmal)

MIEJSCE III - MARTA LIBER
(shower gel Ajmal)

GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM!!

Proszę Was o podanie mi swoich adresów do wysyłki w formularzu kontaktowym lub w wiadomości na facebooku.

A oto zwycięska odpowiedź:

"Perfumy są dla mnie jak mąż - hołubią moją kobiecość i pozwalają jej rozkwitać.
Są jak przyjaciel-wiem, że będą ze mną zawsze.

Są jak kochanek-dostarczają mi skrajnych emocji.


Są jak szampan, sprawiają, że w mej głowie buzuje. 

Niczym jagody-czasem cierpkie, jednak wciąż je uwielbiam. 
I jak czekolada, wywołują uśmiech na mojej twarzy. 



Są i sukienką szytą na miarę, drugą skórą, i diamentową kolią-oszałamiającym dodatkiem. 
Czasem starym kumplem, jak znoszona skórzana kurtka, a czasem chwilową przygodą, jak futurystyczne szpilki.



Jak mawiała Coco Chanel "kobieta, która nie używa perfum, nie ma przyszłości". W stu procentach się z tym zgadzam. 
Świat zapachów to świat, który nie ma końca. 
To mój świat..."

GRATULUJĘ!!




14 komentarzy :

  1. gratuluję dziewczynom!!! zwycięska odpowiedź naprawdę zasługuje na nagrodę! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jest świetna, nie miałam żadnych wątpliwości! :)

      Usuń
  2. GRATULUJĘ,,,ja tu nowa ale może kiedyś się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyciężczyni też jest nowa, więc ten fakt nie ma nic do rzeczy :) Ale ja również mam nadzieję, że kiedyś u mnie coś wygrasz! )

      Usuń
  3. Gratuluję dziewczyny!!! Specjalne pozdrowienia dla Dominiki i wielka buźka dla Martusi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Violu i również pozdrawiam serdecznie! :))
      DK

      Usuń
    2. Dzięki Violusinia!!!!! :)))

      Usuń
    3. To ja!!! Martusia :)))

      Usuń
  4. Cudowna wiadomość, mój świat zapachów wzbogaci się o kolejne cudo :) Bardzo dziękuję!
    Dominika Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ drobiażdżek - oby zapach pięknie się nosił :)

      Usuń
  5. Dziękuję i gratuluję zdobywczyniom nagród I i II :)))
    Marta L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super :) Gratulacje :) Szkoda, że sama przegapiłam konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda - miałaś jednak powody, by nie zwrócić na niego uwagi :)

      Usuń