KONKURS :)


Dla wszystkich, którzy poszukują nowych zapachów przygotowałam specjalną niespodziankę. Energetyzujący 'TEENZ' Ajmal Perfumes - jest do zdobycia! 


Zdobędzie go osoba, która w niezwykły i oryginalny sposób odpowie na proste pytanie "Czym są dla mnie perfumy?". W tym rozdaniu liczy się pomysł! Do dzieła! 


★•٠·˙ Wystarczy, że 


1. Polubisz fanpage Luxury For Less
2. Polubisz fanpage Perfumoholiczka
3. Udostępnisz ten post publicznie (na facebooku)
4. Odpowiesz na pytanie: "Czym są dla mnie perfumy?"

★•٠·˙ ˙ Ajmal ! Rozdanie ...

1. TEENZ WODA PERFUMOWANA 50 ML AJMAL PERFUMES
2. ZESTAW PRÓBEK AJMAL PERFUMES
3. SHOWER GEL SACRIFICE FOR HER AJMAL PERFUMES 

ZAPRASZAJĄ 

➽ PERFUMERIA FIRMOWA LUXURY FOR LESS http://www.perfumy.matitrading.pl/

Wyniki zostaną ogłoszone 26 kwietnia




6 komentarzy :

  1. Czym są dla mnie perfumy?
    To rutyna dnia codziennego, ależ jaka przyjemna rutyna! Endorfinami poprawiającymi humor, uzależnieniem ( ciągle mi mało butelek), ekscytacją i wrotami magii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Pamiętaj Juliette o spełnieniu reszty warunków konkursu :)

      Usuń
    2. Spełnione ! Obserwuję i lubię na Fb jako Ania Kołota

      Usuń
  2. Dotąd jedynie obserwowałam z boku, ale takie wyzwanie wygnało mnie z kąta:);p Pozdrawiam:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy to mój sens życia, hobby , które wyzwala we mnie tropiciela a'la" Szpieg z Krainy Deszczowców", który poszukuje i tropi coraz to nowe zapachy i doznania z nimi związane. Świat perfum jest moim najlepszym afrodyzjakiem , terapeutą i przygodą, której końca na szczęście nie widać...

    Monika Monia

    OdpowiedzUsuń