GOLD 24 ScentStory

Luksusowy złoty flakon stanowi zapowiedź dla wyrafinowanego zapachu... to nie tylko chwyt reklamowy, mając do czynienia z tymi perfumami czujemy się zaproszeni na wykwintną ucztę.





Rum, albo jakaś nalewka otwierają te piękne pachnidło. Alkohol aż paruje z zapachu. Procenty te zamknął ktoś w drewnianej beczce, którą zdecydowanie przesiąkły. Drewno wraz z tym aromatycznym trunkiem zaprasza do polubienia/zakochania się/uwielbienia* tego zapachu. (* - niepotrzebne skreślić!)

Perfumy te symbolizują władzę, majestatyczność, wymagają od nas uległości. Nie sposób jest im nie ulec. Są przecież takie piękne, słodko-drzewne, otulające i nieprawdopodobnie głębokie. Mają pazur, a przy tym są dość bliskoskórne, zatem spokojnie można je przedawkować. 

Zapach ewoluuje. Uciszają się do tej pory dominujące akordy. Pojawia się natomiast słodycz ylang-ylang przyprawiona wanilią. Aromatyczny rum jednak wciąż nie daje o sobie zapomnieć, przyjemnie się z nami droczy. Wymyka się co chwila spod kontroli i zgrabnie przewija pomiędzy resztą akordów. Dołącza do niego ciepła ambra, tworząc mieszankę uzależniającą i nieprzyzwoitą.

Perfumy te mają niesamowitą moc uwodzenia, olśniewają elegancją i wyjątkowym bukietem aromatów. Czarują, rozgrzewają zmysły do nieprzytomności. Pasują zarówno do kobiety, jak i do mężczyzny. Ja czuję się w nich wspaniale, nie mogę wręcz oderwać nosa od nadgarstka. Całkowicie im się oddaję. Projekcja kilkugodzinna, ok. 6-8 godzin.


Skład perfum:
Nuty głowy: agar, jaśmin, drewno gwajakowe
Nuty serca: drewno sandałowe, anyż, cedr
Baza: ambra, ylang-ylang, wanilia

14 komentarzy :

  1. Właśnie się zastanawiałam nad zamówieniem próbki tego zapachu. Przekonałaś mnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się ani minuty dłużej, naprawdę. Tak a propos skąd będziesz ją zamawiać? Ja szukam tych perfum żeby w ogóle kupić sobie całą ich butlę, ale nie mogę ich nigdzie znaleźć :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Akurat tam nie szukałam...dzięki! :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy:) Strasznie mnie zaintrygowałaś swoją recenzją. Piękna jest :)

      Usuń
    3. Damn it :/ Już wpisuję iperfumy, pewnie na jednej próbce się nie skończy :)

      Usuń
  3. Lubię, lubię, lubię takie zapachy, agar, wanilia, drzewo sandałowe? To na pewno pachnie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pachnie pięknie! Naprawdę jeden z lepszych zapachów jaki ostatnio poznałam

      Usuń
  4. 'perfumy te symbolizują władzę' to zdanie, które mnie przekonuje by je poznać. Skład co prawda trochę nie mój, ale jest anyż, wanilia, więc jest i nadzieja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie tychże składników jest imponujące... ja w tych perfumach wyczuwam rum, którego nie ma, suche drewno - też go w składzie szukać na daremno (sandałowiec się nie liczy). Także nie ma się co sugerować składem

      Usuń
  5. Ostatnio bardzo polubiłam wanilię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w takim razie np. perfum Yves Rocher Vanille Noire. Mmmmmm cudne!

      Usuń
  6. Miałam okazję je testować i są niesamowite! Zastanawiam się nad ich kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiałam. Minutę! :) Kupiłam od razu. Nie żałuję, tak pięknie ewoluują, że przez cały dzień nie mogę się nadziwić, że to ja tak pięknie pachnę :)

      Usuń