The Scent of Departure Vienna

The Scent od Departure to stosunkowo nowa marka perfumeryjna  - powstała zaledwie 3 lata temu. Od tego czasu prężnie się rozwija. W swojej ofercie ma około dwadzieścia zapachów, a każdy z nich jest wizytówką jednego z miast, takich jak Istanbuł, Miami, New York, Budapest czy Abu Dhabi. Ja chciałabym przedstawić Wam zapach Vienna. 





Pomimo bliskiej odległości, jaka dzieli Polskę od Austrii, nigdy nie miałam okazji zwiedzenia Wiednia. Nie wiem więc czym się on cechuje, jak wygląda i jak pachnie. Nie oznacza to jednak, że nie mogę sobie tego wyobrazić. Wyruszamy do Wiednia!

Zapach jest portretem kafejek i uliczek tego europejskiego miasta. Przewija nam się aromat świeżo mielonej kawy, obok lepkiej, miętowej czekolady w duecie z wanilią. W tle słabo pobrzmiewają nuty kwiatowe oraz cynamon, jednak szybko milkną.

Słodko, prawda? Słodziutkie jest to pachnidło, ale nie przesłodzone. Zachowana jest w nich goryczka parzonej kawy oraz miętowe wnętrze bardziej gorzkiej, niż mlecznej czekolady. Ta smakowita mieszanka cudownych zapachów powoduje u mnie wzmożoną ochotę na kubek gorącej czekolady. Niesamowite, jaką moc mają te afrodyzjaki!



Perfumy te niosą radość i pasję. Pięknie pachną, czarują wręcz swoim zapachem. Szkoda tylko, że ich projekcja na mnie jest nie dłuższa niż kilka godzin. Jeśli jednak tak pachną uliczki Wiednia, to wpisuję to miasto na listę "do zwiedzenia"!

Ciekawostką jest, że zamiarem marki miała być sprzedaż tych perfum tylko na lotniskach. Dziś można je nabyć zarówno w stacjonarnych, jak i internetowych perfumeriach.

Skład perfum:
Nuty głowy: mięta, trawa, nuty kwiatowe, bergamotka
Nuty serca: lotos, estragon, anyż gwiazdkowaty, goździk, cynamon
Baza: czekolada, kawa, wanilia, paczula, nuty drzewne


2 komentarze :

  1. Do tej pory jakoś nie miałam wielkiej ochoty poznawać pachnideł tej marki ale teraz chyba zaczynam się przełamywać. No i nie sama wiem: mam Ci dziękować czy na Ciebie psioczyć? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie psioczyć :( Co złego to nie ja....

      Usuń