Męskie perfumy działające na kobiety

Ten post jest na specjalne życzenie pewnego mężczyzny, któremu nie mogłabym odmówić haha :) Oczywiście w kwestii perfum. Post jest bardzo subiektywny. Zawiera typy męskich perfumach działających na kobiety... a na pewno na mnie. 





Yves Saint Laurent L'Homme Pafrum Intense
Piękne perfumy, o których już się rozpisywałam TUTAJ. Cholernie męskie, ciepłe, seksowne, ogoniaste. Dla mężczyzny o silnym charakterze. Pachnące nutami bergamoty, pieprzu, kwiatu pomarańczy i ambry. 



Calvin Klein Encounter
Zapach przyciągający jak magnes. Gęsty od rumu i koniaku, aromatyczny dzięki nutom paczuli i pieprzu, drapieżny za sprawą piżma i oudu. Zachwycający i energetyczny. Dla szarmanckiego zdobywcy z błyskiem w oku.

Chanel Egoiste
Wspaniały, męski zapach z wyczuwalną pudrową różą w bazie. W żaden sposób kwiat ten nie uwłacza jednak mężczyznom, a wręcz stanowi wraz z drewnem, goździkiem i skórą mieszaninę podniecającą i wielobarwną.




Kenzo Homme Sport
Klasyk! Pomimo upływu lat wciąż uważam je za jedne z lepszych męskich perfum. Oryginalne i nietuzinkowe. Nie można ich pomylić z żadnym innym zapachem. Głębokie i stu procentowo męskie. A w składzie mięta, cytrusy, przyprawy, imbir, cedr i wetyweria. Dla prawdziwego dżentelmena.



Paco Rabanne 1 Million
Perfumy, które urzekły nie tylko mnie, ale i sporo moich koleżanek. Mężczyzna je noszący robi potężne wrażenie! Nie sposób nie zwrócić na niego uwagi. W składzie min. mandarynka, mięta, róża, cynamon, przyprawy, nuty drzewne, skóra, ambra, paczula. Znajoma nazwała te perfumy "męskim odpowiednikiem Aliena T.M.". 



Chanel Allure Homme
To perfumy nie dla każdego faceta. Bo nie każdy potrafi nosić je z klasą i wdziękiem. Jak do żadnych innych pasuje garnitur i biała koszula. To zapach, w którym przede wszystkim dominują akordy bergamoty, lawendy, kwiatów, przypraw, skóry, drewna, kokosu, mchu, ambry i piżma. 



Carbone de Balmain
Kolejny zapach, nad którym już raz się zachwycałam - TUTAJ. Przepiękna, drapieżna, seksowna kompozycja. Cudowne składniki, takie jak żywica elemi, pieprz, piżmo, kadzidło i czarna figa tworzą niesamowitą, namiętną kompozycję.




Diesel Only The Brave
Mężczyzna noszący te perfumy ma według mnie już 100 punktów na samo wejście. Ten magnetyczny, uwodzicielski i szarmancki zapach skrywa w sobie aromat fiołka, cedru, labdanum, ambry, skóry i cytryny amalfi. 




Dolce & Gabbana The One For Men
Tak powinien pachnieć mężczyzna - apetyczny miks bazylii, kolendry, kwiatu pomarańczy, kardamonu, ambry i tytoniu może powodować u płci przeciwnej zawrót głowy. Niezwykle elegancki i przyciągający zapach.



Carolina Herrera 212 VIP Man
Zmysłowa symfonia takich akordów jak kawior, lima, pieprz, marakuja, wódka, mięta, skóra i ambra. Tylko dla ujmującego mężczyzny pełnego pasji.



Dziewczyny, jakie jeszcze męskie perfumy uważacie za najseksowniejsze? 

78 komentarzy :

  1. Mnie się męskie perfumy zazwyczaj nie podobają. Nawet mi przeszkadzają.
    A co do One milion.. Kiedyś w perfumerii byłam świadkiem jak wpadł wystraszony mężczyzna i mówi do konsultantki "proszę Pani, proszę mi powiedzieć gdzie jest... yyy - miliarder. Moja dziewczyna mówi, że mam te perfumy sobie kupić". ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy jak ty lubi zapach naturalny potu u faceta.

      Usuń
  2. Miliarder hehe :> Naprawdę przeszkadza Ci mężczyzna delikatnie pachnący tytoniem, skórą i kadzidłem? Ja szaleję jak przejdzie taki koło mnie! A jeśli ma na sobie jeszcze garnitur to już w ogóle zapominam o Bożym świecie! (mam nadzieję że mój mąż tego nie przeczyta haha)

    OdpowiedzUsuń
  3. One Milion - mój zapachowy koszmar, 212 VIP - męskie cudo. O męskich perfumach mogę mówić godzinami i to zawsze męskie perfumy będą moimi ulubionymi, przy czym nie trawię żadnych wersji sport. Uwielbiam jeszcze Ted Lapidus Black Soul Imperial, Chanel Egoiste, John Varvatos Vintage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Chanel Homme Sport, pomimo że to wersja sport - jest wyjątkowo dobry. Egoiste też jest niczego sobie, ale nie spowodował u mnie niestety szybszego bicia serca.

      Usuń
  4. Świetnie, że napisałaś taki post, bo w temacie męskich perfum jestem słabo rozeznana, a muszę coś mojemu mężowi zakupić, bo ma zapachy na wykończeniu. Podoba mi się John Varvatos Vintage i w sumie Dolce&Gabbana The One, ale chyba się zdecyduję na ten pierwszy. Muszę jeszcze niuchnąć Twoje propozycje, ciekawa jestem zapachów Chanel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie kupuj Vintage! <3

      Usuń
    2. Rose Vanilla - kup mu coś, co podoba się jemu, ewentualnie Wam obojgu, a nie Autorce bloga. Przecież to jakbyś wybrała mu na prezent płytę, którą polecił ktoś inny. Albo książkę, która podobała się Autorce. Jakie masz szanse na trafienie w jego gust w ten sposób?

      Usuń
    3. Przepraszam, jeśli zostałam źle zrozumiana, ale na początku posta wyraźnie napisałam, że jest on subiektywny i zawiera perfumy które mnie się podobają:) Ja nikogo broń Boże nie zmuszam w nim do zakupu, ale jeśli inspiruję do testów - to świetnie, taki właśnie powinien być efekt pisania tego bloga :)

      Usuń
    4. Oczywiście nie kupię zapachu w ciemno. Te dwa które podałam znam i mi się podobają - zastanawiam się nad zakupem, na razie Vintage wygrywa - mężowi też bardzo się podoba. Post, tak jak autorka napisała, zachęcił mnie do testów - z resztą ja zawsze kupuję perfumy w taki sposób, że najpierw testuję próbki - albo proszę o nie w perfumerii, albo zamawiam sobie na allegro. Teraz mam kilka nowych opcji do wypróbowania, bo jak pisałam, w zapachach męskich nie jestem dobrze rozeznana :)

      Usuń
  5. :) Dodałabym jeszcze Armani Code:))) mój nr1 wśród męskich zapachów!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. król wśród zapachów potwierdzam

      Usuń
  6. Męskie perfumy mają to coś hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Paco by Paco Rabanne

    OdpowiedzUsuń
  8. Dior homme intense : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam jako facet muszę się wtrącić ;)
    Dlaczego nie wzięłaś pod uwagę: Paco Rabanne Black XS

    https://www.perfumeria.pl/img/min/70/016/7016120_paco-rabanne-black-xs-woda-toaletowa-100-ml-spray_1_250x250_FFFFFF_pad_0.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ tak jak napisałam, to jest mój subiektywny ranking :) Na mnie Paco Rabanne Black XS nie działa ;)

      Usuń
  10. Jako facet polecam Paco Rabanne Black XS i Armani Code

    OdpowiedzUsuń
  11. A co myslicie o Gucci Guilty Pour Homme oraz Givenchy Gentleman Only?

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem zasługuje on na uwagę Gucci By Gucci pour Homme <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gucci By Gucci pour Homme zasługuje na uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogłaby Pani wyrazić swoją opinie na temat Chrome Azzaro? Używam ich od zawsze i kobiety w moim kręgu raczej nie uciekały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić, że nie uciekały :) Azzaro Chrome nie należy do ciężkich aromatów, wręcz przeciwnie - jest lekki, świeży, powiedziałabym bezpieczny, niezobowiązujący. Dobry wybór na wiosnę i lato, jednak w chłodniejsze di zastąpiłabym go czymś bardziej ciepłym i drzewnym :)

      Usuń
    2. A jakie perfumy by Pani poleciła na chłodniejsze dni?

      Usuń
  15. Tom Ford Grey Vetiver i wszystko w temacie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam potrzebuje naprawde meski zapach ktory utrzymuje sie wieki co bys poradziła na swoim przykladzie jako fachowca Dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co rozumiesz pod słowem "naprawdę męski"? Moje ulubione męskie pachnidła o świetnej projekcji i trwałości wymieniłam w poście powyżej :)

      Usuń
  17. Jakie najmocniejsze i najpiekniejsze

    OdpowiedzUsuń
  18. A co myslisz o dior fahrenheit 32

    OdpowiedzUsuń
  19. Paco 1milion intense czy Dior homme intense ktore bys wybrała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wybrałabym Dior, ale perfumy u każdej osoby inaczej rozwijają się na skórze

      Usuń
  20. Carolina Herrera chic men

    OdpowiedzUsuń
  21. Za Armani Code lub Hypnose Lancome mogę iść jak piesek za kiełbaską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ty flirciaro :) Widzę że Lancome Hypnose zarówno w wersji męskiej jak i damskiej są bardzo w Twoim typie :)

      Usuń
    2. Tak, ale o dziwo, męska wersja podoba mi się bardziej... myślę, że lepiej interpretuje swoją nazwę, ale damska jest również bardzo OK:)

      Usuń
  22. ja np uwielbiam invictusa. tak mi się spodobały że kupiłam je swojemu narzeczonemu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie, One Million działa, chociaż sam nie byłem zadowolony z zapachu zaraz po zakupie. Jednak zapach pokazuje swoje prawdziwe oblicze dopiero po kilku minutach... Moja Pani jest bardzo zadowolona, więc ja też :) Teraz można kupić w okazyjnej cenie tak jak ja zrobiłem na
    ceneo

    OdpowiedzUsuń
  24. A co sądzicie o Armani Code i Code Sport? Mam wrażenie, że one są jakoś tak niedoceniane w tych rankingach internetowych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dolce faktycznie są wyjątkowe ale przestrzał zapachów przyróżny w artykule :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam powiedz dwa słowa o Thierry Mugler a*men jak oceniasz Dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch słowach? Cudowny zapach :) A tak serio - trzeba lubić tego typu perfumy. A*Men jest ciężki, ulepny, bardzo słodki - dla mnie - absolutnej fanki Angela - bomba, ale zdaję sobie sprawę z tego, że jest szerokie grono osób nie znoszących zapachów takiego kalibru.

      Usuń
  27. Hej widzę że masz dobry gust i nieco zbliżony do mojego. Co mogła byś szczególnie polecić na sezon wiosna, lato?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey:-) potrzebuje kobiecej opini, a mianowicie interesuje mnie męski zapach o dobrej projekcji na wiosne i lato. Teraz miałem YSL Opium i CH 212 VIP ale są za mocne. Co mogła byś polecić na cieplejsze dni?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa lista perfum. Aż mam dylemat, które z nich teraz wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam 2 swoje ulubione które kocham i zawsze się skuszę na faceta, jeśli nimi pachnie. Gucci Pour Homme II. Kocham po prostu. Tak męski, że serducho mi szybciej bije.
    A drugi... hmmm... szłam sobie kiedyś ulicą i On przeszedł obok. Poraził moje nozdrza tak, że poszłam za nim, zupełnie nie patrząc na to, że idzie nie w tą stronę, w którą ja zamierzałam.... Przeszłam tak chyba za nim z kilometr, za tym pięknym zapachem... W końcu go dogoniłam: "Przepraszam, mogę spytać, czym pan dzisiaj pachnie?", "Cartier, Declaration, proszę pani". Od tej chwili jesteśmy nierozłączni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem zachwycona Valentino Uomo. Zamierzam kupić je mojemu chłopakowi, albo zmusić go, żeby sam je sobie kupił.
    (chodzi o te perfumy: https://www.douglas.pl/douglas/Dla-m%25C4%2599%25C5%25BCczyzny-Zapachy-Wody-perfumowane-i-toaletowe-Valentino-Uomo_productbrand_3000072306.html )

    OdpowiedzUsuń
  32. Co sądzi Pani o zapachu Terre D'Hermes? Ostatnimi czasy zapach zawrócił mi w głowie, sprawia wrażenie oryginalnego, jedynego w swoim rodzaju. Mam 24 lata i zastanawiam się czy tak 'ciężki' zapach będzie pasował do tak młodej osoby, biorąc pod uwagę fakt nadciągającego lata ;) Pozdrawiam Mateo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawracałabym sobie głowy takimi szczegółami jak wiek czy temperatura - Terre d'Hermes to fantastyczne perfumy i jeśli Ci odpowiadają, noś smiało! Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Są setki ładnych zapachów dla mężczyzn, moim zdaniem każdy prawdziwy facet powinien używac trzech rodzajów perfum w zalezności od sytuacji.
    Po pierwsze lotne, świeże – jako perfumy sportowe, lub w towarzystwie znajomych/rodziny, mozna je też uznać za młodzieżowe.
    Po drugie perfumy neutralne niezbyt cytrusowe ale tez nie za ciężkie/drzewne – takie pośrednie pomiędzy sportowymi a eleganckimi, na każdą niezobowiązującą sytuacje.
    Po trzecie perfumy które z chłopaka robią faceta. Eleganckie, męskie, drapieżne. Moim wyborem tych prawdziwie męskich perfum jest Terre d'Hermes dlaczego opisuje tutaj:

    http://www.menscare.pl/index.php/kosmetyki/7-zapach-na-specjalne-okazje-terre-d-hermes

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałem wszelkie posty z zaciekawieniem, zwracając szczególną uwagę na opinie Pań. Zawsze brałem i biorę ich preferencje noskowe :-) i nie tylko pod uwagę. Jestem jednym z tych co to czują w perfumach każdą wibrację zapachową.... "przewertowałem" wydaje mi się większość i ......... no właśnie nie ma złotego "środka" aby każdej/każdemu dogodzić. Są Panie (bo przecież na nich chcemy wywrzeć wrażenie - daj Bóg pozytywne ), które pragną i uwielbiają zapachy mocne, męskie z nutą drzewa, mchu, tytoniu, żywicy itp. a są Śliczności które pójdą jak Pani z 27 maja (pozdrawiam serdecznie :-) ) za lekkimi, sportowymi kompozycjami, z cytrusami, kwiatami i owocami w roli głównej. Cóż więc mogę doradzić przychylając się do opinii PERFUMOCHOLICZKI, Kobiety której dojrzałość, przede wszystkim ta o której rozprawiamy jest na najwyższym poziomie.....:-) może aby się nie powtarzać i podejść do sprawy w sposób uniwersalny, jak najmniej wyrządzający "krzywdę" komukolwiek, podpowiem, iż woda za którą "pójdzie" nie jedna to Bottega Veneta Pour Homme (na większość okazji ale raczej bez biegania...), teraz na wieczór w eleganckim garniturze Thierry Mugler a*men, no i wreszcie do biegania po prostu- Armani Acqua Di Gio Pour Homme Blue Edition Summer :-) dodam tylko na koniec aby już nie przemęczać, iż należy zwrócić uwagę na absolutną oryginalność perfum i datę produkcji, a te przestrzegane są w renomowanych perfumeriach. Dziękuje Art

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam, chciałbym kupi sobie jakiś fajny perfum , co sądzicie o Calvin Klein Encounter

    OdpowiedzUsuń
  36. Wymieniłaś dla mnie największe koszmarki! Nie cierpię facetów którzy pachną na kilometr ;) I nie cierpię takich typowo męskich zapachów. Zapach mężczyzny jest dla mnie bardzo istotną kwestią jeśli chodzi o atrakcyjność i dla mnie 100razy bardziej sexy są perfumy, które podbijają własny zapach faceta. Dwa razy zakończyłam znajomość na wczesnym etapie, właśnie przez zbyt mocny zapach adoratora, no nie chciałabym codziennie się przy takim panu dusić. Też jak mam jakieś spotkania biznesowe czy towarzyskie i facet używa mocnych perfum (szczególnie na bankietach zapachy zabijają) to od razu traci w moich oczach, zastanawiam się dlaczego musi podbudowywać swoją męskość itd. Perfumy mają też to do siebie, że na każdym inaczej pachną Np. na moim mężu fantastycznie układa się Echo Davidoffa, do tego stopnia że co chwila ktoś go zaczepia co to za perfumy, tylko że na innych one już tak super nie pachną i całe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak poznać czy dany perfum pasuję do mnie? Jak się powinno dobierać perfumy ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Armani Prive ! zapach rozwija etapami , i Panie .. ktore proboja rozgrysc , kim jestes :) drogo ale .. cos za... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Abercrombie fitch & fierce 😃 prawdziwa magia

    OdpowiedzUsuń
  40. Ralph Lauren Polo Red 😌idealny

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ulubione perfumy których używam to : Hugo energise , chanel allure homme sport oraz YsL l'homme - chce kupić inne/ zbliżone do tych czyli lekkie i na każdą okazję. Jakie wybrać ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Tommy Hilfiger Tommy. Bajka, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  43. A co by Panie polecały w zamian za Givenchy Very Irresistible zielone

    OdpowiedzUsuń
  44. LOEWE 7 Ciemnoniebieski i daleko daleko za nim reszta wyżej wymienionych. Loewe 7 Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kocham ambrę od Isabey L'ambre de Carthage, przepiękna ,
    natomiast na okres chłodów jesienno zimowych M7 oud absolu od YSL i Dior Homme. Dla znawców tematu polecę jeszcze nieosiągalną w perfumeriach od lat Jade Zoom .Skradnie niejedno serce

    OdpowiedzUsuń
  46. A co powiecie o M7 od YSL, kocham go niezmiennie od 5 lat , z kolei uwodzi mnie ambra zawarta w Isabey L'ambre de Carthage, dla mnie zapach ma być dobrany do człowieka a nie odwrotnie i ma przedstawiać jego naturę ( o ile to możliwe )

    OdpowiedzUsuń
  47. Co Sądzicie o perfumie CREED??

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, osobiście bardzo podoba mi sie zapach Arani sport code, co o nich sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, a co powiecie o zapachu Armani sport code, niestety nie znam kobiecego gustu, lecz te perfumy są dla mnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Brut33 jest zajefajny zdobywa kobiety.Pozdrawiam.W

    OdpowiedzUsuń
  51. Polecam ze swojej strony Laura Biagiotti Roma Uomo, nie jest bardzo narzucający się. Jest w nim na pewno nutka intrygi :) Kiedyś dużo dobrych opinii słyszałem na temat Alfreda Dunhilla Desire. Ale najciekawiej wspominam Gucci Pour Homme, jest na pewno niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Malizia uomo vetyver,azzaro chrome,ck one, boss boottled

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam Co Panie sądzą o perfumach marki Bentley Uzywam Intense w minionym roku wyszła nowa wersja infenity

    OdpowiedzUsuń
  54. Proszę o opinię pań na temat perfum Clinique Happy for Men . Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Co Panie sądzicie o perfumach marki Clinique Happy for Men :)?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam dwa ulubione męskie zapachy nr 1 to Chanel Bleu EDT, nr 2 Armani Code

    OdpowiedzUsuń
  57. moje ulubione to Chanel Bleu EDT i Armani Code

    OdpowiedzUsuń
  58. Dla mnie Cool Water !! Extra na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  59. U nas na wsi....bimber,ruskie fajki,z lekką nutą potu..a przepraszam ,chociaz ostatnio Pani sklepowa przywiozła Hattrica,więc chopaki jednakowo......��a tak na poważnie versache..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń