SERGE LUTENS CHERGUI - słodki, miodowo-kadzidlany przysmak

Egipt, kilka lat przed naszą erą. Środek lata. Żar leje się z nieba. Znudzone Egipcjanki grają w seneta, ich dzieci biegają i bawią się radośnie. Mężczyźni w łaźniach zajęci są rozmową. W tle da się słyszeć romantyczne ballady grane na harfie. 






Wokoło czuć powiew orientalnych i szlachetnych olejków: różanych i piżmowych. Wykwintny miód topniejący na rozgrzanych skórach, delikatny zapach palonych liści tytoniu niesiony wiatrem dociera do zmysłów i bezczelnie uwodzi. Powiew kadzideł wprawia w stan medytacji i rozluźnienia....



Chergui to zapach niesamowicie zmysłowy i oddający hołd egipskim kobietom. Jest w nim moc i siła kobiecej energii moszcząca się na skórze. Cudowne kadzidełka, olejki oraz przyprawy przenoszą w czasie i przestrzeni. Oto otwiera się przed nami czar Egiptu, ukazując nam swoje oblicze pełne rytuałów. Zapach skrywa w sobie głębię, jest niebanalny i pomimo ostrego kadzidła przykuwa uwagę zachwycającą, ciepłą słodyczą. Zapach ten został utkany z marzeń i wspomnień lata, idealny wręcz na szarą, mglistą i przytłaczającą pogodę.



Skład perfum: liście tytoniu, miód, irys, siano, drzewo sandałowe, ambra, piżmo, róża i kadzidło.
Rok powstania: 2005













8 komentarzy :

  1. mmm, zdecydowanie za mało Lutensów znam,a ten tak pięknie opisałaś, że trzeba do listy testowej dopisać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również znam ich zdecydowanie za mało:) Niesamowite są te zapachy!

      Usuń
  2. Jest piękny, czyż nie? :)
    Opisałam go nieco inaczej, ale to chyba dlatego, że u mnie najlepsze zapachy dostają jednak przydział na męski awatar. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, cudowny! I to też jest w nim wspaniałe, że pasuje zarówno kobiecie, jak i mężczyźnie.

      Usuń
  3. Miałam próbkę i bardzo mi się podoba ale na mojej skórze jest tak mało trwały, że za takie pieniądze na pewno się nie zdecyduję...:< Za to Santal Majuscule - mniam mniam :) Chociaż numerem jeden na mojej chciejliście są teraz perfumy nu_be Hellium <3 Więc Lutens musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wybierać pomiędzy Santal Majuscule, a Chergui to ciężko miałabym się zdecydować.. :)

      Usuń
  4. Nie wszystkie Lutensy mi się podobają, ale ten i Daim Blonde to coś fantastycznego. Jest pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie wszystkie. Są jednak takie, za które dałabym się pokroić :)

      Usuń