Perfumowane kosmetyki

Każda perfumomaniaczka wie, że aby ulubiony zapach jak najdłużej zachował swoją trwałość, trzeba go trochę wspomóc. Najlepiej użyć w tym celu zarówno perfum, jak i żelu pod prysznic z tej samej serii, balsamu do ciała, dezodorantu oraz mgiełki do włosów. STOP! Czy to aby nie lekka przesada?



Oferta kosmetyków z nutą ulubionego zapachu w perfumeriach jest ogromna. Ich zadaniem jest nie tylko działanie nawilżające (w przypadku balsamów do ciała), myjące (w przypadku żeli pod prysznic), antyperspiracyjne (dezodoranty), wygładzające i nawilżające kosmyki włosów (mgiełki), ale przede wszystkim rewelacyjne utrwalenie naszego ulubionego zapachu. Czasem więc wystarczy, że oprócz perfum użyjemy tylko JEDNEGO z wyżej wymienionych kosmetyków, abyśmy były zadowolone z efektu.

Poniżej przedstawiam Wam listę wybranych przeze mnie perfumowanych kosmetyków, dostępnych na rynku. Ceny wahają się od stu do kilkuset złotych. Większość z nich spełnia swoje zadanie. 



PERFUMOWANE ŻELE POD PRYSZNIC

Myją, nawilżają i już podczas kąpieli poprawiają nam nastrój wspaniałym zapachem perfum!

Boss Nuit, Jour
Gucci Guilty, Premiere
Dior Miss Dior
Salvador Dali Laguna
Salvador Dali Dallisime
Thierry Mugler Womanity
Alexander McQueen My Queen
YSL Manifesto
Emilio Pucci Miss Pucci
Sisley Soir De Lune
Katy Perry Killer Queen
Lolita Lempicka


PERFUMOWANE BALSAMY DO CIAŁA

Nawilżają ciało, a przy tym obłędnie pachną! Rozgrzana skóra po kąpieli chętnie przyjmie dawkę takiego kosmetyku. Odwdzięczy się nie tylko gładkością, ale i naszym ulubionym zapachem!

Chanel nr5
Escada Cherry In The Air
Estee Lauder Pleasures
Femme By Boss
DKNY Be Delicious
Jil Sander Nr4
Dior Hypnotic Poison
Thierry Mugler Womanity
Eliee Saab
D&G Pour Femme
Dior Miss Dior Cherie 
Guerlain Insolence
Donna Karan Black Cashmere 
Dior Midnight Poison 
Lolita Lempicka
Gucci Guilty, Premiere
Victoria's Secret
Guerlain Shalimar Parfum Initial 
Guerlain la Petite Robe Noire
Calvin Klein Euphoria


DEZODORANTY

Mają tak intensywny zapach, że wystarczy dodatkowo tylko kropelka perfum i jesteśmy gotowe do wyjścia.

Cartier Le Baiser Du Dragon
See By Chloe
YSL Manifesto
Boss Nuit
Gucci Premiere
Thierry Mugler Alien
Calvin Klein Euphoria, Down Town
Dior Hypnotic Poison
Joop! Joop! Homme
Givenchy Ange Ou Demon 
Paco Rabanne Lady Million
Guerlain Shalimar
Carolina Herrera 212


PERFUMOWANE MGIEŁKI DO WŁOSÓW

Nawilżają i wygłądzają nasze kosmyki, a przy tym utrwalają zapach perfum. Przy każdym ruchu głowy roztaczać się będzie wokół nas woń cudownych perfum...

Chanel Chance
Chanel Coco Mademoiselle
Guerlain La Petite Robe Noire
Thierry Mugler Angel
Dior J'adore

Macie, używacie takich wspomagaczy ulubionych perfum? Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania!

zdjęcie www.e-lazienki.pl



19 komentarzy :

  1. Bardzo fajny wpis ;)
    Mgiełki do włosów są bardzo zmysłowe, ogólnie lubię, jak mi włosy pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mgiełki są super, miałam tylko raz - miło wspominam :)

      Usuń
    2. Ciekawe kosmetyki, uwielbiam pachnieć i wszystko co temu towarzyszy jest u mnie miło widziane. Ostatnio zagościł u mnie krem z perfekty sugar baby o przepięknym zapachu landrynek!

      Usuń
  2. Ja jestem na tym punkcie chory. Ogólnie używam wymiennie jak do tej pory pięciu zapachów. Ck One, Bleu de Chanel, Salvatore Ferragamo Acqua Essenziale, YSL L'homme i D&G Light Blue. Do każdego muszę mieć pełny zestaw, czyli dezodoranty, coś po goleniu, żele i przy ck one body lotion. Z Light blue jest ten problem, że nie ma takich dodatków i używam bezzapachowego antyperspirantu z Clarinis. To też skłania mnie do tego, żeby Light Blue używać najrzadziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jaki zadbany mężczyzna! I w dodatku wypachniony moim ulubionym męskim pachnidłem (YSL L'Homme)! :)

      Usuń
    2. Po prostu perfumoholik... :D

      Usuń
  3. Świetny wpis!!! Wiem, że jest to już nudne, ale uwielbiam Lancome Poeme i kiedyś dostałam perfumy w zestawie z balsamem do ciała i świeczką- to było cudne :) Z mgiełek do włosów jak dotąd miałam tylko tę od Chanel no 5, natomiast zaskoczyła mnie informacja, że można również dostać mgiełkę od J'adore - zupełnie mi to umknęło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No właśnie, o świeczkach nie napisałam, będzie następnym razem. Tak, jest mgiełka od J'adore, w dodatku w przepięknym opakowaniu wyglądem przypominającym flakon tego zapachu :)

      Usuń
  4. Mgiełka do włosów Angel - miałam! Nie musiałam używać już perfum..... Boska była

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele się dobrego naczytałam na temat właśnie tej mgiełki na fragrantice

      Usuń
  5. kiedy zdarza mi się samej kupować perfumy, to staram się wybierać właśnie zestawy z żelem czy też balsamem, choć jak wiadomo nie wszystkie zapachy mają całą linię kosmetyków. Mgiełka do włosów Chance albo Mademoiselle - moje miliardowe perfumeryjne marzenie! Tego bym na pewno używała, bo z tymi balsamami i żelami to bywa różnie, nie zawsze pamiętam o nich, albo o wyborze zapachu decyduję się przed samym wyjściem a wtedy to już nawet balsamu nie zdążę użyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim faworytem są perfumowane balsamy - niedawno kupiłam taki razem z perfumami Dolce & Gabbana The One - używam oszczędnie na dekolt i ramiona, pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, jaka oszczędna :) Ale nie dziwę się - perfumowane kosmetyki do tanich nie należą :)

      Usuń
  7. Zazwyczaj nie korzystam z kosmetyków z linii uzupełniających perfumy, mam jednak kilka lubianych perfumowanych produktów do ciała, z których korzystam jednak niezależnie od perfum (często staram się aby nie miały ze sobą zbyt dużej styczności :) ). O seriach Kings & Queens Korres oraz Cacao & Framboise od Yves Rocher pisałam niedawno na blogowy Facebooku; oprócz nich lubię także czekoladowo-pistacjowe żel pod prysznic czy masło do ciała Farmony, które jest mocne i trwalsze niż niejedne perfumy, więc stosuję je rzadko oraz olejek do kąpieli i peeling do ciała z hammamowej serii YR. Lubię też niektóre produkty I Coloniali. Jednak najlepszą parą do permanentnego testowania perfum perfum są kosmetyki bezzapachowe. :D
    No ale skoro i tak wywnętrzam się obok tematu właściwego, wypadałoby doń wrócić i powiedzieć, że miło wspominam żel i balsam do ciała z linii uzupełniającej Scent marki Costume National. Dla takiej ambromaniaczki jak ja korzystanie z nich było czystą przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas testów, czy choćby żeby zapach dezodorantu nie mieszał się z perfumami, to masz rację - najlepiej stosować kosmetyki bezzapachowe. Ale dla podkreślenia perfum fajnie zastosować coś jeszcze, spośród szerokiej gamy perfumowanych kosmetyków :)
      Jeśli chodzi o żele oraz kremy do ciała od YR - na ich temat poematy mogłabym pisać! Uwielbiam :)

      Usuń
  8. Mnie interesują żele pod prysznic, z kilku korzystałam :) Na balsamy jestem zbyt leniwa a dezodoranty lubię bezzapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a widziałas kiedyś żel lub balsam dolce 3? ja wolę używać deo kryształ, jest hipoalergiczny i bezwonny, ale żelem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale pewnie gdybym tylko je ujrzała, od razu znalazłyby się w moim koszyku! :)

      Usuń