Nowości perfumeryjne, na które czekam

Z początkiem nowego roku czeka nas kilka premier nowych zapachów. Ja w szczególności czekam na cztery: YSL Manifesto L'Eclat, Elizabeth and James Nirvana White Nirvana Black, Balmain Extatic oraz Guerlain La Petite Robe Noire Couture.





YSL Manifesto L'Eclat - to będzie już trzeci zapach z linii Manifesto. I o ile pierwszy był według mnie niezbyt udany (na recenzję zapraszam TUTAJ), o tyle drugi o wiele bardziej przypadł mi do gustu (KLIK). Trzeci zapach o wdzięcznej nazwie L'Eclat zapowiada się ciekawie, zwłaszcza za sprawą dodania do składu zielonej herbaty, frezji, kwiatu pomarańczy i róży. Poza tym w nutach znajdziemy miks składników z dwóch poprzednich wariacji: będzie tam zarówno wanilia, bób tonka, jaśmin, czarna porzeczka, bergamotka, drzewo sandałowe oraz kaszmirowe. Jednoznacznie wynika, że zapach ten będzie lżejszy od poprzedników, baza jednak pozostanie niezmiennie gęsta i wytworna. To mogą być naprawdę dobre perfumy.


Kolejną nowością na którą czekam, będą dwa zapachy wydane pod wspólną marką sióstr Ashley oraz Mary-Kate Olsen - Elizabeth and James Nirvana White oraz Nirvana Black. Perfumy te będą idealne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Mnie najbardziej urzekły flakony tych zapachów. Są przepiękne, wpisują się idealnie w mój gust! Nirvana White to zapach kwiatowy i delikatny, składający się z takich nut, jak  piwonia, piżmo i konwalia. Nirvana Black natomiast to zapach drzewny i wieczorowy, w składzie którego znajdziemy fiołek, drzewo sandałowe i wanilię.



Kolejna nowość to Balmain Extatic, zapach orientalno-kwiatowy, składający się z róży, gruszki, osmanthusa, storczyka Sharry Baby, irysa, jaśminu, amyrisu, drzewa sandałowego i kaszmirowego oraz skóry. Brzmi kusząco, prawda? Storczyk Sharry Baby podobno wydziela zapach przypominający gorącą czekoladę, więc może być ciekawie! Nie mogę się doczekać, aż go przetestuję.



I ostatni zapach, z którym wiążę ogromne nazdzieje, to Guerlain La Petite Robe Noire Couture. Uwielbiam poprzednie wersje perfum z rodziny La Petite: zarówno wodę perfumowaną, jak i toaletową (zapraszam na recenzję). Obydwa te zapachy mogłabym wąchać na okrągło i ciężko jest mi się nimi znudzić. Dlatego mam wielką nadzieję, że najnowszy zapach Couture okaże się równie wspaniały. Będą to perfumy kwiatowo-szyprowe, w składzie bergamotka, malina, róża, mech dębowy, paczula, wetyweria, fasola tonka. 




A Wy na jakie premiery perfumeryjne czekacie?

11 komentarzy :

  1. Kolejne Manifesto i La Petite Robe Noir? Za szybko, za dużo, trochę przekombinowane, ale mimo wszystko może być ciekawe, chociaż ja i w jednym i drugim przypadku uwielbiam tylko pierwowzory. Balmain brzmi za to niezwykle pysznie, czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast wolę w obu przypadkach wody toaletowe :) Być może masz rację, że zbyt szybko powstają kolejne wersje, mimo wszystko jestem ich bardzo ciekawa! :)

      Usuń
  2. ja czekam na odsłonę Paco Rabanne Black Xs Potion, zarówno żeńską, jak i męską. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez powinno być ciekawie! Oczekuję, że zapachy te będą przemyślane, w końcu klasyki były świetne

      Usuń
  3. Ja w sumie na nic konkretnego nie czekam...ale chciałabym w końcu kupić Zagorsk Comme des Garcons...chodzi za mną od jakichś 3-4 lat i może w końcu się zdecyduję :) No i Diptyque L'ombre dans l'eau...ostatnio zamówiłam kilka próbek perfum, więc będę testować, może jakiś kolejny ulubieniec się wyłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachów niszowych napalona jestem na Profumum Roma Batito d'Ali, jak na razie poza moim zasięgiem cenowym, ale może kiedyś :)

      Usuń
  4. Widzę, że czekamy na te same zapachy :) White & Black zapowiadają się ciekawie, choć Black wydaje mi się być o wiele ciekawszy. A ich flakony są rzeczywiście piękne.
    Ja do tego dorzucę Cavalli Exotica,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cavalli również pasowałby do mojego zestawienia! :)

      Usuń
  5. i jak wrażenia po nowym manifesto? jesli o mnie chodzi, zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój raczej też nie...powtórka powtórki

      Usuń
  6. Czy można kupić gdzieś w Polsce wspomniane "Nirvany"? Przeszukałam perfumerie internetowe, sprawdziłam w Sephorze i Douglasie i nic. Albo ja nie potrafię szukać... ;)

    OdpowiedzUsuń