Krótko o LACOSTE SENSUELLE

Najnowsze pachnidło Lacoste różni się od większości tworów tej marki, która stawia na sportowe i świeże kompozycje. Tym razem postawiono na akordy zmysłowe i wieczorowe - i tak powstało Sensuelle.





Zapach jak wspomniałam różni się od większości zapachów marki Lacoste. Przede wszystkim jest on zamknięty w granatowym flakoniku, a nie jak to zazwyczaj bywało różowym czy białym. Poza tym składniki, takie jak czarna porzeczka, róża turecka, nugat i ambra tworzą kompozycję słodką i ogoniastą. Ja osobiście w zapachu wyczuwam ponadto dość mocny akord waniliowy. Jedyna wspólna cecha jaka łączy Sensuelle z pozostałymi zapachami marki Lacoste jest nuda i powtarzalność...

Ciężko tu mówić o ewolucji zapachu czy rozwijaniu się nut zapachowych, ponieważ perfumy te są dość płaskie i pozbawione magii. Jest chemicznie i nijako. Zapach nie powala, może nawet i jest ładny, lecz niczym specjalnym się niestety nie wyróżnia. Przesycony słodyczą z lekką nutką kwiatową w tle. NUUUDA!!

Trwałość średnia, ok 4 godzinna.

Skład perfum:
Nuty głowy: różowy pieprz, czarna porzeczka
Nuty serca: nuty serca, groszek, mieczyk
Baza: ambra. nugat

8 komentarzy :

  1. Mnie nigdy z Lacoste nie było po drodze... Nawet mi się tych zapachów testować nie chce. Ale może się w końcu za to wezmę. ;) Choć z Twojego opisu wnioskuję, że akurat ten Sensuelle może być przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy warto...ale sama się przekonaj :)

      Usuń
    2. Witam w klubie. Zawsze omijam półki z Lacoste... Nie wiem czemu.

      Usuń
    3. Hm, może dlatego, że są mało odkrywcze, sztampowe i przewidywalne ?

      Usuń
  2. Mam Eau de Lacoste, taką roletkę i nie jest to zapach odkrywczy.
    Lacosty mnie nie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach wcale nie nagroszy, wręczo powiedziałabym, że przyjemny słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie zapach jest przepiękny, miałam już najróżniejsze perfumy znanych marek, lecz ten jest wyjątkowy, słodki, zmysłowy, prawdziwy wabik na facetów ale i kobiety pytają czym tak pięknie pachnę)

    OdpowiedzUsuń