Skarby Karoli

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam kolekcję Karoli. Karola postanowiła pochwalić się swoimi pachnącymi skarbami, które  podzieliła na trzy grupy olfaktoryczne: owocową, świeżą oraz wieczorową. W każdej z tych grup znajdują się jej perfumy, których aktualnie używa. I przyznam, że jest ich sporo:)

Mam nadzieję, że oglądanie jej kolekcji sprawi Wam wiele radości!

" Hej, nazywam się Karola mam 21 lat i od 7 lat jestem nałogową perfumoholiczką. Z przyjemnością mogę przyznać, iż jestem kolekcjonerką flakonów i ich w swojej kolekcji mam ponad 30. Oczywiście pustych, bo aktualne zapachy, które używam, przedstawiłam na poniższych zdjęciach.

W wyborze perfum, których na tym świecie są miliony, kieruję się w pierwszym momencie wyglądem flakonu ;>. Dopiero później patrzę na wnętrze - często drapieżne, a czasem niewinne jak dziewica.


Wolę zapachy owocowe - przypominają mi dzieciństwo i póki co nie zamierzam zmieniać mojego perfumowego gustu. W dzisiejszym świecie takie zapachy przez niektórych fanatyków są uznawane za tandetne czy monotonne, choć są takie, które urzekają swoja różnorodnością ;>

Swoją kolekcję podzieliłam na trzy grupy:


I. Perfumy owocowe



Adidas Fruity Rhythm
Puma Urban Motion
Yves Rocher Kokos
Yves Rocher Wanilia
Yves Rocher Brzoskwinia
Yves Rocher Truskawka
Yves Rocher Malina 







II. Perfumy świeże



Oriflame Grace
Yves Rocher Świeża Róża
Yves Rocher Evidence
Oriflame Air
Celine Dion Pure Brillance
C-thru Pearl Garden







III. Perfumy wieczorowe, których mam niewiele w swojej kolekcji :





Yves Rocher Yria
Oriflame Mirage
Odlewka Chanel Coco Mademoiselle"


















Karoli dziękuję za udostępnienie swoich zdjęć, a Was zapraszam do przedstawiania swoich cudownych i niepowtarzalnych kolekcji na łamach mojego bloga:)

4 komentarze :

  1. świetna kolekcja dużo owocowych zapachów z yr które bardzo lubię :) kiedyś używałam adidas Fruity Rhythm jak byłam młodsza :)
    oriflame air - aż się rozmarzyłam - początek liceum ...

    podobają mi się te perfumy z pompką takie starodawne , świetna ozdoba toaletki xD

    a c thru muszę sobie kupić przypomniało mi się że bardzo je lubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś uwielbiałam C-THRU, to chyba były moje pierwsze perfumy, takie fioletowe i niebieskie, z kuleczkami we flakoniku:) Przyjaciółka mi je z Grecji przywoziła, bo te 10 lat temu to był rarytas:D

      Usuń
  2. Gdzie mozna kupic perfumy Ives roche? Piekna kolekcja :). Znasz mzoe jakis sprawdzony sklep internetowy z perfumami? Znasz iperfumy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy Yves Rocher możesz kupić na dwa sposoby: albo wybrać się do jednej z ich perfumerii i zapisać się do członkostwa w klubie, wtedy będziesz mieć dostęp do różnych prezentów oraz zniżek, lub złożyć zamówienie poprzez ich stronę internetową:) Wtedy płacisz koszty przesyłki, ale masz o wiele więcej zniżek, darmowych kosmetyków oraz przeróżnych prezentów, przynajmniej po jednym do każdego zamówienia :)

      Co do sprawdzonych perfumerii internetowych, znam wiele, ale może nie będę o nich mówić publicznie n forum:) Podaj mi maila, to opiszę Ci te warte zachodu:)

      Usuń