BURBERRY Summer for Women

Czy zapachy na lato mogą być jednocześnie owocowe i eleganckie? Oczywiście że tak - tego właśnie dowodzi najnowsza wariacja Burberry. 



Miałam nie pisać już o letnich edycjach perfum, ale nie potrafię się powstrzymać. Obiecuję, że to już ostatnia taka recenzja tego lata :)

BURBERRY Summer for Women jednak tak bardzo mnie oczarował i zachwycił, że zdecydowałam poświęcić mu troszkę więcej uwagi.
Zapach jest bowiem fantastyczny, nie tropikalnie słodki ani zabójczy, lecz rześki, świeży i magnetyzujący. 


Subtelny granat oraz wyrafinowana róża z konwalią, tworzą niesamowicie wytworny i delikatny, a zarazem świeży bukiet. Delikatna nutka cytrusów, pojawiająca się gdzieś w tle i dużo piżma otula niczym jedwab. Ten zapach powinni serwować psychoanalitycy na swoich sesjach, ponieważ ma niesamowitą moc odprężającą i dającą uczucie błogości. Jest spełnieniem marzeń........

Perfumy nieco przypominają mi zapach FLUO  Masaki Matsushima - w nim bowiem również pojawiały się delikatne akcenty cytrusów zamknięte w bukiecie kwiatów. Oba te zapachy zaliczam do eleganckich i delikatnych, a mimo to ewidentnie letnich perfum.

Gorąco polecam testy najnowszych perfum Burberry. Ja swojej przygody na nich nie zakończyłam i śliczny flakonik zagościł na mojej półce. Kończę zatem pisanie i idę upajać się zapachem............. ;)

Skład:
Nuty głowy: cytrusy i granat
Nuty serca: frezja, konwalia, róża
Baza: piżmo, nuty drzewne.

Trwałość ok 6-8 godzin

2 komentarze :

  1. Ja tam nie mam nic przeciwko, że piszesz o letnich edycjach!! :)
    Przeszłam raczej obojętnie obok tego zapachu, ale dam mu szansę - przekonałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za dużo to niezdrowo:) a perfum w letnich edycjach jest taka masa, że można by osobny blog założyć;)
      Daj mu szansę, jest naprawdę rewelacyjny, ja zakochałam się w nim na zabój :)

      Usuń