Zapowiedzi i nowości

Dzisiaj trochę zapowiedzi i najświeższych nowości:)

Na początku coś wesołego - Moschino wypuszcza najnowsze perfumy Cheap & Chic - Chic Petals. W składzie znajdzie się min.poziomka, granat, gardenia i orchidea. Zapowiada się smakowicie i kolorowo:)





Nowością Dior Addict jest eau Delice. Skład: żurawina, ylang-ylang, jaśmin egipski i indyjski, białe piżmo. Ten zapach jest już dostępny w polskich perfumeriach i nie omieszkałam go wypróbować. Jest delikatny, kwiatowo-żurawinowy. Bliskoskórny, dzięki czemu na lato idealny, ponieważ nie przyprawia o ból głowy. Fajnie, długo się trzyma, jest wykwintny i kobiecy.



Jimmy Choo limitowana edycja Exotic - w składzie: sorbet z czarnej porzeczki, czerwony grejpfrut, passiflora, tygrysia orchidea, paczula i malina. Szczerze mówiąc, drżę już z podniecenia, gdyż nie mogę się tego zapachu doczekać. Jestem ogromną fanką pierwszej wersji zapachu sygnowanego nazwiskiem Jimmy Choo i mam nadzieję, że się na najnowszej edycji -Exotic nie zawiodę.


Perfumy Intimissimi - trzy rożne zapachy dla trzech różnych kobiet, które łączy miłość do włoskiej bielizny:) Do wyboru mamy następujące falkony: Innocente (fiołek, bergamotka, piżmo, drzewo sandałowe, fasola tonka), Romantica (liczi, lilia, jaśmin, róża, cedr, piżmo) oraz Sensuale (lotos, orchidea, mirt, bursztyn i wanilia). Perfumy są dostępne w butikach Intimissimi.



Calvin Klein Downtown - zapach kwiatowo-drzewny, w składzie min.cytryna, bergamotka, różowy pieprz, cedr, piżmo, śliwka i gruszka. Ambasadorką zapachu została znana nam z "Dziewczyny z tatuażem" Rooney Mara. Ciekawa jestem, czy Downtown stanie się hitem na miarę CK One lub Euphorii.




8 komentarzy :

  1. Kupiłam miniaturkę Addict Eau Delice na allegro, nie mogę się doczekać aż przyjdzie :)
    Z resztą, wszystkie przedstawione przez Ciebie premiery są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz później jak Ci zapach pasuje:)

      Dzięki, premier na lato jest zawsze mnóstwo, wybrałam te, których sama nie mogę się doczekać:)

      Usuń
    2. Delice mi bardzo pasuje :) Moja nowa miłość, już zdążyłam u siebie o nich napisać :)

      Usuń
    3. W takim razie już zaglądam :)

      Usuń
  2. Calvin Klein .... Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Myślę że wrażenia będą pozytywne:)

      Usuń
  3. Chyba każdy po trochu mnie interesuje, wszystko zależy od tego który nuty będą bazowe. Bo parę min czucia żurawiny zniosę, ale całego dnia to już nie.

    Najbardziej jestem więc ciekawa nowości Dior oraz Innocente.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dior jest już dostępny, więc zapraszam do testów:) Żurawina w nim jest cudowna, łagodna, na pewno nie straszy intensywnością.

      Usuń