Roberto Cavalli Acqua

Najnowszy zapach włoskiego projektanta Roberto Cavalli'ego to ACQUA. 



Jak sama nazwa wskazuje, zapach jest wodny, więc idealnie sprawdzi się latem. Przyznam, że do tej pory nie przepadałam za tego typu zapachami, np zupełnie nie przypadł mi do gustu Davidoff Cool Water lub Acqua Di Gio Armaniego (nie wąchałam wszystkich jego odmian, ale dwie wystarczyły, bym już więcej po nie nie sięgnęła).
Pozytywne jednak recenzje blogerów zachęciły mnie do testów najnowszych perfum Cavalli'ego. I nie żałuję. Zapach jest kwiatowo-wodny, morski, świeży, cytrusowo-słony, rześki. Bardzo przyjemny. Pięknie się rozwija na skórze, z początku mocno cytrusowy, z czasem łagodnieje, staje się soczysty i lekki. Jest też bardzo trwały.

Gdy jestem nim otulona, czuję się jak....
zmysłowa morska bogini, lekko opalona, z rozwianym włosem. Ubrana w jednoczęściowy turkusowy kostium kąpielowy, wykładam się na ręczniku na rajskiej plaży. Czuję się błogo, słońce ogrzewa moją skórę, wystawiam do niego twarz, uśmiecham się. 

Widzę....
przepiękny widok. Wokoło mnie rozpościera się morska laguna, biały piach zanika w jej głębinach. Błękit nieba jest niemożliwy do opisania,  takiego soczystego koloru nie można z niczym porównać. Jest wczesna poranna godzina, na plaży nie ma zbyt wiele osób. Towarzystwa dotrzymują mi ogromne kokosowe palmy, których liście lekko podrygują przy wietrze. 



Czuję.....
morską bryzę, słoną wodę, drink bezalkoholowy z sokiem ze świeżo wyciśniętej cytryny, kwiatowy podmuch wiatru. Czuję Acqua Cavalli'ego.

Twórcą zapachu jest Louise Turner.
Twarzą kampanii i ambasadorką zapachu - Elisa Sednaoui

Nuty głowy: jaśmin, nuty wodne, cytryna
Nuty serca: konwalia
Baza: piżmo.

Cena: 30 ml w cenie 170zł

12 komentarzy :

  1. Mnie też zachwycił. Niespodziewanie dobry zapach, jak na wodne perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem że Cię zachwycił:) To między innymi dzięki Tobie po niego sięgnęłam:)

      Usuń
  2. Zgadzam się :) Śliczny zapach. Ja do tej pory też nie przepadałam za morskimi. Cool water i light blue zawsze omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Light Blue - brrrr... zapomniałam jeszcze o tym wodnym pachnidle....
      Acqua R.C. bije wszystkie wodne zapachy na głowę, nie ma co:)

      Usuń
  3. Tak , bije wszystkie inne bo chociaz w nazwie Aqua to jak dla mnie nie wiele ma z nia wspólnego :)
    Jeśli chodzi o wodne zapachy , to dla mnie ne 1 sa te od Issey Myiake , L'Eau d'Issey Eau d'Ete wspaniale pasuje mi do lata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby był typowo wodny, nie spodobał by mi się. Zatem dla mnie to tylko plus:)

      Usuń
  4. Zapach lekki, ale nie za lekki. Słodycz, ale świeża. Mało wodny i dobrze, bo zapewne nie wybrałabym go dziś. Idealny na lato. Trwałość niestety kiepska, nawet bardzo kiepska na mnie. Niemniej spędzimy lato razem i Acqua będzie w torebce, by w razie jak ucieknie od razu ją przywołać z powrotem, bo ma mnie otulać i cieszyć sobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie to opisałaś:)
      Co do trwałości, słyszałam już opinie, że Acqua nie jest trwały....to dziwne, bo na mojej skórze trzyma się do wieczora:)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji wąchać jeszcze tego zapachu, ale od jakiegoś czasu jestem zakochana w buteleczce. Bardzo, bardzo bym chciała w końcu dopaść próbkę, chyba będę musiała zamówić na Allegro. Zgadzam się z Tobą co do Acqua Di Gio, też mi nie podpasowały. Choć z doświadczenia wiem, że moje preferencje często się zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz ten zapach poznać, jest rewelacyjny, mam wrażenie, że nie ma osoby, której on by się nie podobał :)

      Co do Acqua DiGio - najnowsza edycja jest świetna. Pierwszy raz, kiedy mi przypadła do gustu:)

      Usuń
  6. Ja mam na lato l'imperatrice. Pracuje z siedmioma facetami I na nich testuje swoje perfumy.Mam ok 25 zapachów :). Tylko te perfumy zwróciły ich uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham L'imperatrice, to jedne z moich ulubionych perfum

      Usuń