LANVIN Me

Lanvin Me -cytrusy, cytrusy i co dalej?

Najnowsze perfumy domu mody Lanvin to " Lanvin Me". Zapach został stworzony na lato - jest jak mocno cytrusowy, gęsty syrop, który po zmieszaniu z wodą dodaje ochłody w upalne dni. Hm, gorzej, jeśli zamiast ochłody otrzymujemy bóle głowy i mdłości...




Jeśli znasz zapach Sunset Heat Escada, to nie musisz czytać dalej. Według mnie Lanvin Me, a Sunset Heat Escady to dwa te same zapachy, różniące się może odrobinę  na wstępie, ponieważ Me poza cytrusami przyprawiony jest delikatną wonią kwiatów, natomiast w składzie Escady tych  kwiatów nie ma. Niestety, kwiaty szybko wyparowują i wyczuć można tylko kwaśną, intensywną woń cytrusów. Ta woń jest tak "tandetna" i silna, że może od niej rozboleć głowa. 

Cytrusy mają to do siebie, że najlepiej jeśli są przytłumione bazą piżmową, ambrą lub płatkami róży. W Lanvin Me bazą zostało drzewo sandałowe, jednak zamiast tonować, uspokajać, jedynie podsyca kwaśność owoców. Jest to niewybaczalny błąd!



Twórcą zapachu została Domitille Bertier (twórczyni poprzedniego zapachu Lanvin -  Jeanne Lanvin Couture).
 
Piękny spot reklamowy oraz cudowny flakonik zdobiony fikuśną biżuterią to nie wszystko. Niestety, jest to według mnie jak do tej pory najgorszy zapach domu mody Lanvin.


Nuty głowy: mandarynka, jagoda
Nuty serca: lukrecja, tuberoza, róża
Baza: drzewo sandałowe

Cena: 165 zł/30 ml

10 komentarzy :

  1. Lukrecja zawsze mnie zachęca do testów. Niestety, Lanvin kojarzy mi się niemal tylko z porażkami, co zresztą potwierdza Twoja recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lanvin eclat d'arpege mi się podoba, choć jest nietrwały. Po Lanvin Me zraziłam się jednak do tej marki, taka kopia Escady...

      Usuń
  2. Aż muszę poznać ten zapaszek :) fakt buteleczka urocza...

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie leży próbka tego zapachu i jaokoś ciągle mi nie po drodze do zapooznania się z nią ,po przeczytaniu Twojej recenzji chyba ten czas się wydluży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam próbkę tych perfum i bardzo mi się podobają, zastanawiam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się podobają, to czemu miałabyś ich sobie nie kupić:) Weź jednak pod uwagę, że perfumy te są idealne na lato, zimą nadmiar cytrusów może działać na otoczenie drażniąco.

      Usuń
    2. mnie się kojarzą z weekendem w Rzymie - ) a więc pięknie , radośnie i beztrosko :)

      Usuń
    3. na mnie leżą jak "ulał" - fajny, radosny letni zapach :) polecam!

      Usuń
  5. Właśnie go dostałam niedawno i nie wiem co mam z nim zrobić. Strasznie mnie głowa od niego boli :< Nie udał się im ten zapach.

    OdpowiedzUsuń