GUERLAIN PARIS La Petite Robe Noire edt

GUERLAIN PARIS La petite Robe noire edt - perfumy do zjedzenia.






Guerlain stworzył zapach specjalnie dla mnie - świeży, słodki, owocowo-cytrusowy, ewoluujący na moje skórze w stronę lekkich pudrów, elegancki, po prostu idealny!

Najpierw pojawiają się owoce, wprost kosz pełen owoców! Z jaśminem na czele. Po chwili wyłania się delikatnie kwiat pomarańczy, a zapach staje się bardziej kwaśny, niż słodki. 
Ambra z paczulą przejmują dowodzenie, dodają głębi,  dzięki czemu perfumy nie ulatniają się zbyt szybko, a zostają ze mną przez kilkanaście godzin.
Zapach rozwija się powoli, staje się coraz bardziej uwodzicielski i anielski! Troszkę przypomina mi Guess Guess, troszkę D&G L'imperatrice a troszkę...gumy do żucia dla dzieci :) Wiem, że to porównanie troszkę odziera zapach z luksusu, jednak nie mogę się powstrzymać aby go nie użyć.

Guerlain La Petite Robe Noire edt jest zdecydowanie mniej "syropowy", świeższy oraz delikatniejszy od swojego poprzednika, wersji edp. 



To jeden z moich faworytów na rynku.  Chętnie zakupię również jego balsam oraz żel pod prysznic, będę się kąpać w tym luksusowym zapachu, aż do znudzenia:)

Genialna jakość zapachu - dotrzymuje mi towarzystwa przez pół dnia, na ubraniu przetrwał całą dobę.

Wielkim plusem jest również przepiękna kryształowa buteleczka w barokowym stylu,  która powoduje, że toaletka z perfumami staje się dziełem sztuki.
Zapach stworzony przez głównego perfumiarza marki Guerlain oraz pasjonata i artysty - Thierry'ego Wasser.



Nuty głowy: wiśnie, jabłko, czarna porzeczka
Nuty serca: kwiat pomarańczy, jaśmin, róża
Baza: ambra, paczula, piżmo

Cena: 30 ml 239 zł
Perfumy dostępne również jako balsam do ciała oraz żel pod prysznic oraz we flakonikach o pojemności 30ml, 50ml oraz 100ml.

9 komentarzy :

  1. Ja tez uwielbiam ten zapach , szczególnie jesienią i wczesną wiosną . Zakochalam sie w nich od pierwszego wachniecia :) No i ta urocza butleczka ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita! Czy są jakieś perfumy, których nie masz lub nie znasz? :):)

      Usuń
    2. Oj wiele jest takich nieodkrytych zapachów :) chyba nie jestem w stanie ich wszystkich poznać :(

      Usuń
  2. Wspaniałe perfumy, choć nie tak dobre jak edp. Z resztą, to lepiej, bo na lato edt jest idealne :) Będę musiała je sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie lepsze od edp, bo mniej ciężkie, z resztą mamy taką porę roku, która skłania właśnie do zakupu lekkich i świeżych zapachów :)

      Usuń
  3. przekonuje się do tego zapachu coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie trzeba było do niego długo przekonywać, kupiłam od razu i nie żałuję. To mój zdecydowany faworyt na lato 2013 ;)

      Usuń
  4. Wersję edp z 2011 mam, ta edt wydawała mi się początkowo za słodka, ale patrząc nuty serca i bazowe- czuję się zachęcona.

    p.s. trochę męcząca jest ta weryfikacja obrazkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście wersja edp się nie podoba. EDT jest o niebo lepsza:)
      Co do obrazków- są tak pocieszne i jednocześnie eleganckie, że nie mogłam się powstrzymać:)

      Usuń