Zapachy na wiosnę

Dziś 21 marca - pierwszy kalendarzowy dzień wiosny. Za oknem jednak jej w ogóle nie widać. Wciąż na chodnikach zalega brudny śnieg, jest wietrznie, zimno, ponuro i mroźnie.... Z pewnością tak jak i ja, wszyscy oczekujecie już ciepłych, słonecznych dni. Dlatego postanowiłam dzisiaj utworzyć listę najbardziej wiosennych perfum, jakie tylko przychodzą mi do głowy. 




Zapachy na wiosnę przede wszystkim cechuje lekkość, nie mogą być zbyt intensywne lub zbyt słodkie i tym samym duszące. To, co sprawdza się jesienią i zimą, nie ma prawa bytu w ciepłe i pogodne dni.

Guess Guess

Zapach, o którym już pisałam, jednak nie mogę pominąć go w tej liście. Jest cudowny, orzeźwiający, lekki, owocowy, soczysty. Na wiosnę po prostu idealny!



Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, zielone jabłko
nuta serca: frezja, piwonia, magnolia, brzoskwinia
nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo, ambra


 

Clinique Happy

Zapach słodko-kwaśny, radosny i optymistyczny. Na myśl przywodzi czystość, swobodę i beztroskę. Zmysłowe akordy orchidei, frezji, róży i magnolii łączą się z bergamotą, pomarańczą, mandarynką oraz jabłkiem, tworząc hipnotyzującą, optymistyczną i owocową mieszankę. Zapach radosny, śmiały, a zarazem lekki.



Nuty zapachowe:
nuta głowy: pomarańcza, mandarynka, śliwka, grejpfrut, jabłko, bergamota.
nuta serca: orchidea, frezja, konwalia, róża.
nuta podstawy: mimoza, lilia, magnolia, piżmo, ambra.



Versace Bright Crystal i Versace Yellow Diamond

Kompozycje kwiatowe, słodkie, ale nie przesłodzone, delikatne, wiosenne, świeże.



Versace Yellow Diamond

Nuty zapachowe:
nuta głowy: Yuzu, Granat
nuta serca: Lotos, Magnolia, Piwonia
nuta bazy: Piżmo, Mahoń, Ambra




Versace Bright Crystal

Nuty zapachowe:
nuta głowy: świeża cytryna Amalfi, olejek neroli, bergamotka, sorbet gruszkowy
nuta serca: kwiat pomarańczy, płatki frezji, mimoza, lilia wodna
nuta bazy: krystaliczna ambra, drewno gwajakowe, drogocenne piżmo


Lanvin Eclat D'arpege

O tych perfumach również już pisałam, jednak idealnie pasują mi do kompozycji wiosennych :)
Zapach jest radosny, subtelny, owocowy, świeży.



Nuty zapachowe:
nuty głowy: cytryna, lilak
nuty serca: piwonia, brzoskwinia, osmanthus, herbata, wisteria
nuty bazy: piżmo, cedr, ambra


Chętnie poznam Wasze ukochane zapachy na wiosnę :)


7 komentarzy :

  1. wiosenne zapachy ..oj mam ich troskę;)
    najczęściej używam YSL babydoll , Guerlain idylla, YSL parisienne, Elie Saab la perfum, Valentino very valentino , Gucci flora i oczywiscie Prada infusion de rose;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ich masz rzeczywiście:) Ciekawi mnie najbardziej ta Prada Infusion de Rose, znam tylko D'Iris i jest świetna :)

      Usuń
    2. Mi wersja rose podoba sie najbardziej , czysta róża ;)

      Usuń
  2. Moim zdaniem, najpiękniejszy jest Guess Guess oraz Lanvin Eclat D'arpege.
    Od razu przypominają mi słoneczne dni, zapach świeżości i ukojenia na duszy.
    Są piękne. Jak wiosna :) Na którą czekamy z niecierpliwością :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaje mój nowy typ ... Tommy Hilfiger - Thrue Star Gold , to typowa wiosna w postaci melona
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skladzie melon, kiwi, bomba owocowa! Muszę poznać zapach, choć już wiem, że spodoba mi sie na pewno:)

      Usuń