SEE BY CHLOE edp

Pachnę dziś Chloe. See by Chloe. 




A więc pachnę dziś świeżością, jedwabistym, soczystym, otulającym kwiatem jabłoni, pachnę cierpką bergamotką, ale w niewielkiej ilości, w końcu pachnę piżmem ze słodką nutką ylang-ylang. I tak niech już pozostanie. Jestem przecież ikoną mody, muszę więc jak ona pachnieć. Czuć się świeżo, lekko, a zarazem elegancko i kobieco. Niezbyt słodko, ale też niezbyt cytrusowo. Tak umiarkowanie, tak lekko... tak kwiatowo, owocowo. 

Pachnę więc dzisiaj See by Chloe i cieszę się tym zapachem, jak zakochana nastolatka. Bo zapach ten jest ze mną, czuję go przy każdym ruchu, czuję go bawiąc się włosami. Wyczuwam go idąc ulicą i wyczuwam siedząc w kawiarni. Mój towarzysz, mój idealny kochanek. Jest dziś ze mną i pozwala mi na bycie sobą. Uśmiecha się nonszalancko, puszcza mi oko, nachyla się, by szepnąć mi coś do ucha, a ja wybucham wdzięcznym  śmiechem. Jestem taka szczęśliwa!


Przykuwam swoją osobą uwagę, jestem zrelaksowana i spokojna, promienieję! Oczy wszystkich dziś skupiają się na mnie, każdy ukradkiem zerka w moim kierunku, ciekaw, kim jestem. Rozsiewam wokół siebie aurę delikatności i swobody. Taka jestem. Jestem dziś Chloe.



Nuta głowy: kwiat jabłoni, bergamotka.

Nuta serca: jaśmin, ylang-ylang.

Nuta bazy: piżmo, wanilia, drzewo sandałowe.
 
Buteleczka See By Chloe jest zaprojektowana w stylu vintage, w kształcie klatki dla ptaków. Wraz ze srebrną nakrętką wygląda imponująco i zachwyca prostotą. Prezentuje się przepięknie na toaletce wśród innych zapachów. Chloe już to ma do siebie, że flakoniki tej marki są przepiękne i w jednakowym stylu.

Cena: 30 ml 189zł
Trwałość: około 6-8 godzin.

10 komentarzy :

  1. Zachwycił mnie ten zapach :) Jest świetny! Ostatnio oczarował mnie tak D&G 3 L'imperatrice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, oba zapachy są bardzo oryginalne i piękne, choć tak naprawdę zupełnie różne:) Widzę, że mamy podobne gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę muszę muszę poniuchać, muszę!! AAAAAAAAAAAAA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niuchaj, niuchaj :) I daj znać, czy to również "Twój" zapach :>

      Usuń
  5. Zapach jest średniakiem. Bez polotu. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, może Ci się nie podobać, ponieważ nie ma chyba takiego zapachu, który podobałby się wszystkim :)

      Usuń
  6. Zapach jak zapach, (przyjemny, ale nie jakis "must have"), za to flakonik jest boski!!! Chyba pierwszy raz kupie perfumy dla opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, flakonik w kształcie klatki dla ptaków to strzał w dziesiatkę :)

      Usuń