MARC JACOBS Lola

MARC JACOBS LOLA




Lola - słodki kwiatek, bukiecik różyczek, piwonii i geranium doprawiony pieprzem, wanilią, piżmem oraz esencją z fasoli Tonka....


Lola to moje perfumy ślubne - otulona ich zapachem przyrzekałam miłość i wierność...Są więc dla mnie sentymentalną i ukochaną wonią, faworytem wśród słodkich, ciepłych, romantycznych zapachów. Poza tym zamkniętą w cudownym flakoniku w formie kwiatu.

Zapach ma jedną wadę - nie rozwija się na skórze. Identycznie pachnie w chwili naniesienia na skórę, jak i po kilku godzinach noszenia. Trwałości jednak odmówić jej nie można.

W drogeriach cena Loli wacha się w granicach 300zł za 50ml. Na stronach internetowych można ją jednak znaleźć już za ok 200 zł.
Marc Jacobs tworząc ten zapach kierował się młodymi dziewczynami, wchodzącymi dopiero w pełnoletność. Ja uważam, że młodzież czułaby się źle z tym zapachem, gdyż jest on dość mocny i intensywny. Choć kwiatowy, to szalenie zmysłowy i bardziej skłaniałabym się, że przeznaczony dla dojrzałych kobiet, niż dla dziewczyn.


Skład:
Głowa: gruszka, pieprz, grejpfrut
Serce: róża, piwonia, geranium
Podstawa: fasola Tonka, wanilia, piżmo

3 komentarze :

  1. najbardziej lubię w perfumach właśnie względność ich odbioru - ja nigdy nie poleciłabym Loli kobietom dojrzałym, bo to wg mojego nosa, zdecydowanie dojrzały zapach nie jest. odrobinę ciężki, duszący, ale w taki słodki sposób;-) nie powiem też, żeby się nie rozwijał - po dłuższym czasie zdecydowanie mniej czuć gruszkę czy różę, prowadzenie przejmuje piżmo i charakterystyczna tonka.
    zdecydowanie moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się :) dla mnie Lola pachnie identycznie "w korku", jak i na mojej skórze. I to zarówno zaraz po spryskaniu się, jak i kilka godzin później. Widać duże znaczenie mają feromony, każda skora wytwarza inne i zapach inaczej jest przecież odbierany:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam Lole , szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń